Härlig dag❣️

Började dagen med kloklipp av mina tjejer hos bästa Josefin, det tar en kvart för våda två för 200kr så för mig är det absolut värt det! Skjutsade mamma till Emily så att hon fick mysa med de bästa tjejerna idag💓 det var ett magiskt vinterväder idag, - 10 grader och sol! Jag åkte en sväng till jobbet och sedan fick jag och Per på en härlig promenad med hundarna🐶🐶
Jag åkte ut till täfteå och hämtade mamma, hann pussa lillhjärtat lite men mamma behövde handla så vi åkte till Willys🤪
Jag gick till döbelns park med Vera och träffade Åsa å Doris, var lite nervös om de skulle bli glada över att se varandra med tanke på att de inte träffats på 8 månader men det var inga problem, de blev så glada över att se och vara med varandra och det var så mysigt att gå runt i "vår" park och småprata med varandra❤️ 
Per hade lagat mat när jag kom hem och städat i köket, så lyxigt🥰 nu sista avsnitten av ex on the Beach, så sjuk säsong (nr) - galna killar (Adde och Nenad) och hundarna har det så skönt! 
(null)

(null)

Imorgon ska det bli riktigt kallt men jag älskar vinter och har man bara bra kläder så är det härligt💙
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0