Fredagsmys❤️

Idag hade jag inga tider att passa så jag kunde lämna hundarna hemma med Per och åka ut till täfteå och mysa med lilla Clara❣️jag blir alldeles varm i kropp och själ av att vara med henne men det blir en dimension till att se hur lycklig Emily är och vilken fantastisk mamma hon är, lägger man då till Stoffe som pappa och pojkvän så är lyckan fullständig - jag vill typ flytta hem till dem❤️😂❤️ nu börjar Stoffe jobba på måndag så för att underlätta lite för Emily så kommer vi förbi i veckan och vi har gjort upp ett schema: Julia på måndag, Momma på tisdag, morfar på onsdag och jag är där hela torsdagen och följer med till BVC så behöver hon inte åka själv i bil första gången - är vi lite överbeskyddande??? Näääää, så här är vi och älskar det❤️❤️❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0