Dan före Dan😳

Imorgon eller rättare sagt idag ska jag till min tandläkare Micke och dra ut ALLA mina tänder i överkäken dvs 10 stycken så detta grin kommer inte att finnas mer😱
(null)
Jag har sådan ångest och vill inte men vet att jag måste🙁
(null)
Jag har varit mer om värre saker i mitt liv och jag kommer att fixa det men skulle önska att jag tagit hand om mina tänder bättre, inte rökt, sluppit tandreglering som ung i 8 år och inte behövt äta de mediciner jag gör men livet är inte en dans på rosor🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
(null)
Jag kanske inte kommer att le på ett tag och vara tyst men det är nog inte hela världen, ska gå i ide några dagar nu med tv, serier och citodon🤔 (null)

(null)
Håll tummarna❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0