Konstauktion🎉

Jag har bĂ„de köpt och sĂ„lt saker tidigare hos Norrlands auktionsverk men nu var vi ute efter en tavla ovanför tv:n sĂ„ jag introducerade Per i processen! Vi hade siktet instĂ€llt pĂ„ en Bill olson men det var tyvĂ€rr en annan spekulant som inte gav sig sĂ„ vi gav oss vid 10.000krđŸ˜± (jag har fĂ„tt ersĂ€ttning frĂ„n Folksam frĂ„n vattenskada och stöld ur förrĂ„det sĂ„ dĂ€rför avsatte vi den summan till konst)! Vi siktade in oss pĂ„ nĂ„gra andra tavlor och vann till slut budgivningen av följande tre tavlor: 

Olja pĂ„ duk, mĂ„lad 1913 av Carl Brandt - inköpspris 3.400kr 
(null)

Olja pÄ duk, Ingvar HÀllgren, inköpspris 1.200kr
(null)

Olja pĂ„ pannĂ„, Gunilla Samberg, UmeĂ„ - inköpspris 1.700kr 
(null)

Var och hĂ€mtade tavlorna idag och blev dĂ„ inspirerad med nya blommor hĂ€r hemma och sĂ„ fick jag vĂ€rldens finaste ljusstake av Putte & Linda som kom upp i helgen för att hĂ€lsa pĂ„â€ïž
(null)

(null)

Var ju ocksĂ„ ut till Clara och Emily igĂ„r utan mormor för lite privatmys, hon Ă€r bara gulligast i hela vĂ€rlden💗 (jag Ă€r partisk men Ă€ndĂ„) 
(null)

(null)

(null)




(null)
 
FĂ„r inte glömma mina svansbarn som jag Ă€lskarđŸ¶đŸ¶â€ïž ha en underbar helg, ikvĂ€ll Ă€r Putte& Linda pĂ„ party med gamla sĂ€varbor sĂ„ vi kan njuta i lugn ich ro - kan ff inte tugga men jag fĂ„r iaf lite vin😂 imorgon ska vi ut till TĂ€fteĂ„ och ha riktigt familjemys hela dagen❀❀❀
(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0