Ångest och glädje🤔

Sover alltid lite dåligt men sedan jag dragit ut mons tänder och har protes sover jag sämre än vanligt, svårt att somna och vaknar alldeles för tidigt - är trött men kam inte somna om!!! Vaknade 04.00 imorse och hade en hemsk ångest över allt och inget egentligen - oroar mig för så många små saker som blir gigantiska på natten😳 när jag äntligen kan stiga upp och ta tag i dagen så försvinner oron sakta men säkerr😌 idag var det ett sagolikt vinterväder men fick inte tag i några bilder då jag hela tiden haft tankarna någon annanstans med tandvärk, nackvärk och oro i själen! Allt detta försvann när jag hämtade Maybel på förskolan 14.30 och se hennes glädje❤️ måndagar är numer vår dag för vi ska börja på pyttedans på Umeå dansskola och som hon längtat🥰 vi åkte hem och fikade och sedan åkte vi dit i god tid, hon träffade direkt en flicka som heter Vilja och de blev kompisar direkt! Jättefin dansfeöken, de var bara 3 barn i gruppen idag - lyxigt värre🙏🏼 Maybel var så duktig och framåt, jag var så stolt och hade ibland svårt att hålla tårarna borta! Vi kommer att ha de bästa måndagens tillsammans ❤️
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0