Julstressen kom av sig!

Jag är ju världens stressiga person och under stress kan man inte prestera, det vet ju alla🤔 i år har jag satt personligt rekord med marginal - idag avslutade jag mitt julbak som består i hallongrottor, mjuk pepparkaka, mammas kladdkaka, pepparkakor och lussebullar😍
(null)

(null)

Jag har också klätt granen både i stugan och här hemma🎄
(null)

Tro det eller ej så har jag också köpt alla julklappar förutom till mamma för hon ändrar sig varje dag om vad hon önskar sig😱😂😩
Jag köper det hon vill ha nästa vecka, så det får bli som det blir men hon blir eg aldrig nöjd med vad hon får i vilket fall som helst😳 

Idag försvann vintern och det blev fruktansvärt slask igen och efter bak å stök fick jag rida min älskling Suzy och vi hoppade lite högre kavalleri, så kul för både henne och mig🥰
(null)
Hon är min favvo just nu❤️
Imorgon blir det mingel på Ackordscentralen, middag ute och julkonsert på Norrlandsoperan med maken, ska bli supermysigt🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0