Gräsänka🥰

Per har åkt till Spanien på golfresa med kompisen Danne, jag har fullt upp med mina sociala aktiviteter 😂 men myser mycke hemma också❣️
(null)

Uppfräschat hår hos Eva på StigIn👍
(null)
Hundarna blir lite trötta av lååååånga promenader i det ljuvliga vårvädret men stilen varierar😂
(null)

(null)
Bjöd in mamma och Julia på middag och då vädret var ljuvligt så kunde vi njuta på balkongen också🥰
(null)

(null)
Idag startade jag dagen med en lååååångpromenad med Åsa och Doris (Maja och Doris kan inte va ihop😢) och sedan så var jag å Kajsa till Elisabet på 8-årskalas - mångkulturellt och mysigt🤗
(null)

(null)

(null)

(null)
Saknar Clara men snart ses vi igen❤️
(null)

(null)
Avslutade dagen med en lite hundpromenad och på vårt ställe finns en död grävling😱
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0