Clara Helena Maria Söderberg Edström❤️

Fem dagar utan bilder på gullehjärtat här på min livsdagbok i bilder går ju inte för sig🤔 här kommer det några, vi ringer med FaceTime varje dag och lillgumman skrattar när hon ser mig så det är helt klart tydligt att hon nu känner igen mormor🥰 jag blir alldeles salig i kropp och själ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)
Vi var i stugan i helgen och det var ljuvligt skönt men lite kallt, jag var också på hundkurs med maja på söndagen och hon gör stora framsteg efter att hon lugnat ner sig vilket tar ca 15-20 minuter😂
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Svanarna har kommit till havet så nu är det definitivt vår💙
Per åkte ikväll till Spanien på golfresa till Spanien med Norrmjöle Gk och kompisen Danne, hoppas verkligen att han blir taggad på golf och att inläggen i skorna gör att han klarar av att gå golfrundorna! Vi njuter nu hemma och kommer att ha en skön vecka🥰
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0