Bästa onsdagen❤️

Onsdagar är ju generellt en superlag eftersom det är ridning och då brukar jag inte göra så mycke annat den dagen men idag var jag och Per ute på en härlig promenad runt Teg på morgonen, frukost efter det och så lite jobb👍 efter jobbet åkte Per på golfhallen för lite träning och jag hittade en underbar promenadväg på västerslätt där hundarna kunde springa lös och ha superkul🐶🐶❣️ skjutsade hem Per och hundarna och så åkte jag ut till  Emily och Clara för mys - underbara unge, hon är som en levande gosseklump❤️ mamma Emily bakade så det stod härliga till och vi började klä om hennes köksstolar - det blir så snyggt, älskar att va med mina älsklingar❤️❤️❤️
(null)
Efter supermys med Gullego så var det dags för stallet och en underbar stund med Ina Pihl❤️
(null)
Imorgon kommer Ankis Tyg hit och sätter upp skenor i taket med nya superdyra gardiner, jag ör sjukt nervös och håller alla tummar att jag kommer att älska det lika mycket som jag älskar vårt hem💛
(null)

(null)

(null)

Nu är det dags för PH och parceremoni😳sedan sängen - jag har uppnått mitt mål varje dag denna vecka att gå mer än 10000 steg👍
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0