Ridläger 2018

Jag måste rensa upp mina bilder i telefonen så nu får jag göra lite uppdateringar om äldre händelser i min livsdagbok för att frigöra utrymme! Det är svårt att skriva trevliga inlägg på bloggen från telefonen och paddan när man inte har ett riktigt tangentbord men jag får göra så gott jag kan😍 Förra sommaren var jag på dagridläger på Hippo med Kajsa och ett härligt gäng hästälskande kvinnor/tjejer - det var bästa veckan på hela förra året så det var självklart att jag skulle göra det igen och såklart var min bästis med igen❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Blandade bilder på vårt härliga gäng och underbara hästar🐴❤️
Ridläger var första veckan i augusti, det blir ett inlägg till med del 2😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0