Long time no see:-)

Jag vill ju blogga men tiden räcker aldrig till och den hör hösten har varit lite too much, vi ska flytta tillbaka till Teg i en nyproducerad lägenhet så jag har packat, sålt saker, slängt och planerat parallellt med att det varit så mycke annat att göra😱 Nu packar jag för att åka till New York på lördag där vi ska vara en vecka, känns lite småjobbigt att åka men när jag väl är på Väg kommer det att bli kul! Jag ska försöka lägga upp bilder och berättelser här varje dag så att jag inte tröttar ut mina vänner och släktingar på de sociala medierna😂 det värsta för mig att åka är ju att jag ska lämna mina "barn" på hundpensionat även om det är världens bästa ställe så känns det lite jobbigt! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0