Breaking News!

Jag klippet mig väldigt sällan och det beror mest på att jag inte gillar det men nu var det verkligen dags, jag har tappat så mycke hår pga Hydrea så nu var jag lite panik att håret måste klippas av!!!! Fick tid hos Frida på Sjöboden idag och var så nervös men hon försäkrade mig direkt att jag inte behövde bli korthårig, hon var sååå bra och jag fick en detoxbehandling för hårbotten som verkligen var magisk!  Såklart blev  klippningen och färgen perfekt, nya produkter fick också följa med hem - jag kommer inte att tappa håret❤️ (null)
Per var också och besiktades husbilen så nu är allt fixat och jag har lagt  ut den på Blocket, lite sorgligt men nu går vi mot nya äventyr! 
(null)
Väl hemma så förberedde jag middag med grillning och Robert med familj kom ut! Maybel är min minsta älskade bästis, hon är mitt lilla hjärtegull och älskar att va med mig och hundarna även om hon tycker att Maja är lite väl busig😂❤️  (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0