17 maj 2018

Kan vara den sämsta dagen på länge!!!! Har ju tagit mod till mig och gått till tandläkaren efter 3 års uppehåll! Misstänkte att det inte skulle gå
Så bra men ändå - de vill ta ut ALLA mina tänder i överkäken och sätta in titanskruvar och en brygga😱😱😱 Jag orkar inte!!!! Processen är lång, smärtsam och DYR men vad ska jag göra???? Riktigt deppigt:( Som grädde på det sura moset så ringde Åsa och hennes lilla älskling Dagny var riktigt sjuk idag pga min Maja Piraya som bet henne i föregår då vi trodde att  de skulle ha kul men det gick inge bra!!! Jag älskar Maja men har svårt att ta till mig henne då hon är så yster, dominant och skällig - så olik Vera (missförstå mig rätt - det kommer att bli bra👍)! Aktiviteter, uppfostran ich kärlek är grejen❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nåja efter många tårar och då jag samlat ihop mig så tog jag hundarna till Norrmjöle havsbad och det var gudomligt vackert💙
(null)

(null)

(null)

(null)
 
Nu säger vi GODNATT❤️ (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0