Vårvinter

Jag älskar vintern och bryr mig inte så mycke om att det är kallt som det varit i år, det handlar om att ha bra kläder:-) i år har vi verkligen haft en riktig vinter med massor av kyla och SNÖ men nu är tom jag lite less på snön och halkan så när värmen och solen äntligen kom är jag lycklig, det enda jobbiga är att det blir så smutsigt och all hundbajs som folk inte tar upp kommer fram - "det som göms i snö  kommer fram i tö"! Inte den bästa tiden att va hundägare till en liten Björn (trimning om en vecka!) hade en sagolik promenad runt Nydalasjön igår med Åsa, Hans och Doris💖 (null)
Varje dag går vi vid älven och det är sagolikt vackert! Har sedan vi kom hem från Kanarieöarna i början av februari hållit målet om 10000 steg per dag och sedan jul har jag gått ner 6 kg så äntligen står vågen på 79,9kg men det är en bit kvar🤔 (null)

(null)
Godnatt från mig💖 (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0