Valplivet dag 2

Idag så vaknade lilla hjärtat kl 05.00, tur jag gick och la mig rekordtidigt igår men lite trött var jag i alla fall;-) hon är fantastiskt duktig på att kissa varenda gång vi vår ut men bajset är det svårt att begripa och hon har fastnat för att bajsa på vår stora fina matta under matbordet😂 Hon äter maten Standart med god aptit men det finns inte att köpa i Umeå så jag måste byta foder och även köpa ett halsband så jag åkte in till stan, hon fick sitta bak med Vera men i en egen bur, det var ett himla liv ett tag på henne men tystnade ganska fort! Gick tvärt upp på kontoret och var förbi och visade upp henne för våra närmsta kollegor och sedan åkte vi på zoocenter och köpte halsband och mat som liknar den hon äter, jag börjar att blanda ut lite så får vi se❤️
(null)

(null)

(null)

(null)
Det var ju lite jobbigt med både utflykten så båda sov i 2 timmar ovh jag kunde passa på att se sista avsnittet av Gift vid första ögonkastet😉 lyxigt medans Per fick jobba👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0