Snart natti!

(null)

Dagarna blir långa när man stiger upp så tidigt som jag gör med Maja men nu har båda hundarna slocknat i varsitt hörn, jag tog en rask promenad med Vera så att hon skulle få lite egen tid och lite motion som både hon å jag behöver😉 Vera har ännu inte kommit tillbaka till sitt glada jag efter löpen så det är ingen riktig fart på henne än men det är mycket positivt att hon inte kliat sig i rumpan något på flera dagar, har jag skrivit att hon är allergisk mot husdammskvalster och att vi nu behandlar henne med ett vaccin som jag ger själv med sprutor😱 Per hade en hård dag idag med förhandling från 8-5 och maten blev inget mer inspirerande än köttbullar och mos men det fick duga! Nu ska jag se färdigt Biggest Loser och sedan blir det sängen, har väl aldrig lagt mig så här tidigt på kvällarna sedan jag fick barn❣️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0