Jobbardag!

Efter några dagars ledigt var det nödvändigt att ta med hundarna in till stan och göra lite jobb:-) buren bak i bilen fungerar perfekt, de är alldeles tyst och ligger ner❣️ det gick också toppenbra på kontoret, maja åt och hittade den fina sängen jag har där💖 mamma kom förbi efter hennes vattengympa för att hälsa på lillan men hon älskar Vera så hon var inte så imponerad av Maja😂 vi har idag också bytt till sommardäck och  haft både inre och yttre besiktning av husbilen, den inre gick perfekt men tydligen har vi något dieselläckage så det blev inget Ok på besiktningen - Per hade fullt upp med förhör idag och jag var tvungen att åka hem vid 4-tiden men Robert ställde upp och hjälpte till💙  (null)

(null)
Det fick bli pannkakor till middag och Per fick till den sista till Bobbo😂 (null)
Efter maten tog jag hundarna till havet och det vimlar V vårfåglar  som hörs mer än de syns, vi försökte oss på lite fotografering❤️ (null)

(null)
Min finaste Vera❤️
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0