En helt vanlig onsdag?

Det är ytterst sällsynt att jag frivilligt stiger upp jättetidigt, jag älskar att va uppe på kvällarna och ha egen tid för att sedan kunna sova längre på morgonen - detta är nu raserat!!! Inatt var Maja jätteorolig, stressad, flåsade och jag var så orolig att jag kunde inte somna😳 halv 2 bäddade jag med kuddar runt sängen så att hon inte skulle slå sig om hon ramlade ner och då kunde jag till slut somna men då vaknade det lilla sockerhjärtat 04.45  - det var bara att hoppa upp så att Per skulle få sova lite eftersom han jobbar hårt den här veckan❣️ 
Vi vilade alla 3 i soffan en stund🐶 (null)
Kl halv 8 klädde jag på mig och gick en lite längre promenad som Maja orkade och upptäckte att det faktiskt var skönt ute, solen tittade faktiskt fram idag💛 vi stökade på lite ute och snön smälter undan fort men det känns långt bort att kratta gräset!  (null)


(null)

(null)

(null)
Per kom hem tidigare än väntat så vi tog en biltur till hörnefors för att tanka lite diesel till husbilen som ska på fukttest och besiktning imorgon. Sedan ska den ut på blocket!  (null)
Känns lite vemodigt men samtidigt skönt, nu har vi Gotland som retreat på sommaren och det får räcka👌
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Jag fick också en underbar nyhet som är en hemlis idag så det här var ingen vanlig onsdag alls❣️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Idag var det också 3 år sedan vi hämtade hem Vera som är en helt fantastisk hund, vi älskar henne så djupt och innerligt, hon är min bästa vän på fyra ben och jag hoppas och tror att Maja kommer att präglas av hennes fina sätt och beteende för då kommer vi att ha två underbara hundar🐶🐶
(null)

(null)
Nu har jag varit uppe på tok för länge men vi började se Designated Surviver på Netflix, så bra att vi såg 5 avsnitt på raken⭐️ Natti natti😴 (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0