Aktiv söndag!

Har röjt i alla skåp ute i stugan tack vare att Emily dragit igång projektet "makeover" i lilla huset och hon har gjort ett fantastiskt jobb där, det blev så mysigt och hemtrevligt där nu❤️ idag var den andra loppisen som jag var på och nu kunde hon följa med - vi hade jättetrevligt och sålde mycke (+1300kr) samt att vi åkte på myrorna sedan så vi har verkligen återbrukat saker idag! Per fick va ensam med hundarna 7 timmar idag och det gick ju jättebra men alla var glada när jag kom hem och det var sagolikt vackert på klössand💙 en söndag som började 06.10 och slutar 23.00:-) 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilderna kanske blev lite i oordning men det kan vi leva med, efter den första promenaden till stranden (maja älskade också sandstranden) så tig vi ett snabbjobb i förrådet så att det går att gå in där;-) jag hade hittat ett recept på en bacongratä g som jag ägnade över en timme åt men det blev ingen höjdare så middagen blev istället the med mackor:-) en till promenad till havet blev det och nu var det ett sagolikt sken av fullmånen! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Natti❤️
(null)
Måste också avsluta med min stjärna Vera och hennes älskade tennisboll❤️ (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0