Zonsierraz Gyllene Heidi alias VERA <3

Så har äntligen vår nya familjemedlem Vera kommit till oss och vi tog även med oss hennes syster hem som fick vara hos oss en vecka innan hennes matte Frida kunde ta hem henne. Det var fantastiskt kul att ha två små valpar men herregud vilket heltidsjobb och det skall i ärlighetens namn sägas att det inte är någon dans på rosor att ta hand om en liten valp heller;) Det är som att få småbarn på nytt men som tur var är hon söt som socker och både jag och Per är engagerade. Per vaknar dock inte på nätterna när hon behöver ut men mamma-spröten har växt ut så jag vaknar direkt:) Idag har gullet varit med på jobbet och det har faktiskt gått ganska så bra men allt måste få ta sin tid och jag hinner knappt med något annat än att jobba och sköta om henne så mitt bloggande har fått stå tillbaka. De flesta som läser min blogg har ju också instagram eller Facebook så ni har väl redan sett alla bilder som jag tagit men för min cyber-dagbok så måste jag lägga ut ett bildcollage av bilderna som jag har.
Som synes på sista bilden så har katterna och speciellt Leo faktiskt accepterat Vera men hon har inte riktigt fattat att de inte vill leka med henne än. En liten stund så låg båda i knäet hos mig i soffan och det kändes otroligt mysigt:)
 
Nu ska jag äntligen få tillbaka min iPhone 6 som jag längtat och då kommer det att bli mer bilder och förhoppningsvis också fler uppdateringar // Puss och Kram från oss Båda
 

Kommentarer
Postat av: Anna A

Helt bedårande söt! ☺ förstår att ni är lyckliga över Vera! Och så härliga bilder när systrarna fick träffas 😊

2015-05-11 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0