Dödens dag:(

Steg upp tidigt idag och hämtade lilla mor för att starta vår resa till Boden! Moster Vera begravdes idag. Mycket fin personlig begravning, mamma höll sitt fantastiska tal och det var trevligt att träffa kusiner jag inte sett på mycket länge. Jag är helt slut och får skriva mer senare men lägger ut lite bilder❤️
Vid Ebbas bår


Kusin Inger med make

Min äldsta kusin Margareta och kusin Anna-Lena 

Eliza och kusin Gunnar

Mor, den fantastiska prästen och kusin Stig-Erik (moster Ebbas enda barn)

Delar av klanen Svensson utanför klassiska Revisorsvägen 33 

Stolt ägare av mosters tornedalsdräkt som jag poserar med vid makens kraftjobb idag med att skotta ut grus runt mina odlungslådor! 

På väg hem fick jag ett telefonsamtal av min kära vän Kina som meddelade den chockerande och tragiska nyheten att vår älskade vän och arbetskamrat Barbro dött inatt!!! Jag kan inte fatta det, vet inte vad jag ska skriva - är så trött och ledsen, vilken dag men det finns alltid en morgondag!! Vila i frid Barbro ❤️du var vänligheten personifierad och jag är stolt över att jag fick förmånen att va din vän❤️ #hallströmmarna 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0