Våran vecka:-)

Vi har påbörjat en härlig vecka blandat med jobb och nöje! 
Tisdag: maken jobbar i Sundsvall och jag passar på att pyssla om Emily som dragit ut en visdomstand (huvva). De har lägenheten ute till försäljning och tittar på nya investeringar - spännande! Hon skriver också uppsats på engelska om stalking - jag är så imponerad och stolt över henne❤️
Onsdag: maken jobbar i Östersund, jag chillar och tar det lugnt. Åker åter norrut och ska träffa Emily och Stoffe ikväll för middag! 
Torsdag: vi åker till Örbyhus (utanför Tierp) och ska titta på dessa söta valpar - borderterrier, är vi redo? Jag är...:-)


Efter hundträffen tar vi en tur till Sandviken och pappas grav, Ikea i Valbo och så avslutar vi kvällen/natten hos kära vännerna Britta &Göran i Hagaström (Gävle)
Fredag: möter upp kusin Anders och hoppar på hans buss i Sandviken och åker till Stockholm där Paul Simon & Sting väntar i Globen🎧
Lördag: hemfärd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0