Long time no see:)

Mycket har hänt och jag kan verkligen inte återge det hela men för er som inte följer mig på instagram så blir det en liten uppdatering med bilder!
 
Den 5 juni tog min älskade systerson Viktor studenten, vi packade in oss i husbilen och drog iväg till Stockholm. Stina hade gjort så fint i sin trädgård och vädret visade sig faktiskt från sin bättre sida. Det är som att komma hem när jag landar hos kära syster och det kändes som en mycket högtidlig dag att få vara med på Viktors student vid det marina läroverket ute på Värmdö. Jag var dagen till ära uppklädd i folkdräkten och vårt lilla bustroll Vera fick hänga med i min nyinköpta flygtransportväska - hon skötte sig exemplariskt!
Efter studenten så var det mottagning hemma i Stina och Mickes härliga trädgård. Det var en underbar buffé och en fantastiskt trevlig kväll. Jag tror att studenten var mycket nöjd med dagen och han hade trevligt med både sina kusiner, släktingar och vänner............här är han tillsammans med en trio av nära mycket trevliga vänner <3
Efter studentfirandet så åkte Per hem med Emily och Julia. Jag hade lovat att följa med mor till Gotland och det var med stor ångest som jag packade ihop mina tillhörigheter och så drog vi till Bromma. Väl incheckade och klara med en nöjd Vera i väskan så började allt kännas bättre och när hyrbilen var bärgad och vi kom fram till vår underbara stuga i Skags så kändes allt helt underbart! Jag, mamma och framför allt Vera hade helt underbara dagar i stugan, omgivningarna och stranden - vi njöt i fulla drag och det kändes faktiskt som att sommaren var i antågande även om havet fortfarande var kallt!
Helt sagolika miljöer och jag kommer numer alltid att återvända till vårt paradis varje år!
Utöver att vi hade det osedvanligt trevligt jag och min mor (det är inte alltid helt självklart) så lärde sig mamma att facebooka vilket hon var/är fantastiskt bra på vilket faktiskt var otippat för mig. Jag ska således inte underskatta min mor:)
Hon är som en modern Selma Lagerlöf:)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0