Tillbaka till december!

Jag har bytt telefon och är numer ägare till en iPhone 6 - jag ÄLSKAR den:-) inser att jag har lite bilder kvar på min pyttelilla 4s som jag vill lägga upp här! På lucia den 13/12 var maken borta på Flyersfest och jag passade på att bjuda min mor på en helkväll med kultur: vi startade med Pilgatans julmarknad och Bildmuseet - sedan middag hos mig där jag gjort en av mina favoriträtter från förr : stekt ox- och fläskfilé i tärningar, ris, currysås, mango chutney, bananer, jordnötter och konserverade mandariner ! Efter mat och lite vin gick vi ner på stan där Julia mötte upp för avslutningen av kulturhuvudstadsåret - fantastiskt skådespel på torget med rådhuset som huvudroll! 





Mycket imponerande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0