Efter jul kommer fastan:)

Så var det dags för oss igen att ta tag i våra övergödda kroppar och då man låter det gå så långt som vi kontinuerligt gör så finns det inga genvägar utan det är tvunget att ta tag med hårdhandskarna för att bryta trenden:) Maken kör på fastepaketet Vitamin från hälsokosten men jag klarar inte riktigt av dessa drycker utan jag kör på Nutrilett och örtte:) Vågar inte skriva vad vi vägde innan vi började men ska hålla på med detta i 10 dagar med ned- och upptrappning. Idag är vi inne på vår 6:e dag och det går faktiskt bra. Per har gått ner under sin övre gräns och jag har inte nått dit men känner förhoppningar och vi har ännu en gång bestämt oss:) Ni som känner oss vet ju att detta är som vanligt men denna gång så känner vi oss än mer motiverade så håll tummarna för att vi lyckas!! Kram till Er alla och njut av tillvaron. Vi glädjs idag åt en ny router som ska ge oss maximal power så att vi kan ha alla "mina" enheter igång samtidigt som vi kan se Netflix:)

Helgen efter trettondagen så var vi på en riktig roudtrip och hade det fantastiskt trevligt. Maken hade förhandling i Västmanlands tingsrätt på torsdagen och jag hängde med, sedan åkte vi tåg till stockholm där vi checkade in på Hotell Malmen (jättebra hotell) - jag hade en gratisnatt så det var toppen, vi unnade oss en middag på hotell kvarnen som var en riktig söderkrog men maten var ingen höjdare. Däremot var musikalen Evita med Charlotte Perelli helt fantastisk och vi njöt från rad 2. Förra året fick vi presentkort på Yasuragi av barnen för resan till Thailand och nu äntligen så blev det av. Det var helt fantastiskt och vi njöt av bad, morgonrockar, klangyoga och japansk mat i ett dygn:)

Åkte till älskade syster på lördagen där vi hade möte med kusinerna som är delägare i stugan på Gotland. Mycket konstruktivt och bra möte som avslutades i en skål med Cava. Pizzakväll i soffan satt fint i Herrängen.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0