Älskade Julia❤️

Jag slutar aldrig förvånas över vad hon gör och i fredags var inget undantag! Hon och Olivia (är också med i Stereo Divine) har tränat och lärt sig på egen hand koreografi och danser från några koreanska band som de gillar:-) i fredags så var de med i danskarusellen på Hamnmagasinet - jag visste inte vad jag/vi skulle få se men jag blev så överraskad och imponerad, det var fantastiskt:-) jag har ännu inte klurat ut hur man lägger upp filmer här på bloggen så vi får hålla till godo med lite bilder på tjejerna! 

Dessutom håller Julia på att lära sig koreanska och de har skickat in en film med sina danser för att tävla om ett uppträdande i Amsterdam där deras koreanska band ska spela:-) 
Ett litet collage till men sedan ska skryt-mamman sluta;-)) 

Puss älskade dotter ❤️ 
Avslutar med en bild där Julia är så lik min andra älskade dotter Emily - ni förgyller mitt liv❤️❤️


Slut på detta kärlekslov....;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0