Sjukgymnast och stora beslut?

Igår kände jag att min ryggvärk inte kommer att gå över av sig själv så jag kände mig nödd och tvungen att gå till grannen som är sjukgymnast! Som tur var hade han ett återbud imorse kl 9. Inatt sov jag inte bra pga värken i ländryggen och inte undra på då bäckenet var helt justerat!!! Jag fick iaf hjälp för en hundring och med hopp om bättring inom ett och halvt dygn;-) lycka! Tyvärr fick jag ställa in ridningen igen!!!:( hade sedan tid hos gulliga Linda som målade cerisa naglar med shellack så det blev ändå en br dag:-) 
(vilka tjocka fingrar jag har😉)

Jag (vi) kommer också närmare beslutet om en ny familjemedlem! Har pratat med en uppfödare här i Umeå som får valpar om 3 veckor och jag har typ tingat en valp;-))) 

❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0