Ryggskott!!!!!

Efter helgens bravader då vi åkte dubbla lass till återvinningen, snöskottning och mina squats (undrar om det stavas så) så har jag fått tidernas ryggvärk (mindre ryggskott) som strålar ut i benen - ischiasnerven!!! Det är ju inte helt ovanligt för mig men inte mindre jobbigt när det sker. Har nu mitt ryggbälte som är ovärderligt men jag kan inte rida ikväll så jag är lätt deprimerad men jag ska i alla fall vara hundvakt åt Gunilla Brings hund två timmar idag här på jobbet och det känns jättekul:) Idag när jag vägde mig så visade vågen att jag nu gått ner 4,5 kg och det taggar mig än värre att fortsätta - det finns hopp om att min kropp ska återvända till sitt vanliga jag utan tjockmagen som jag verkligen hatar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0