Det ljuva livet:)

Det skulle kunna vara så att man kunde leva det ljuva livet och behålla sin vikt men det går inte utan nu fortsätter vi det sunda livet och var väldigt besvikna först när vi ställde oss på vågen i morse men vid närmare eftertanke så visade det sig att vi båda gått ner några kg (det går inte att räkna vår fastevecka då man går ner mycket men sedan går man ju upp igen:) Som vi har kämpat så tyckte vi väl båda att vi skulle gått ner mer men på 3 veckor så får man nog inte begära mer än att jag gått ner 3,3 kg och Per 4 kg. Om man tänker på det i mjölkpaket så är det ju faktiskt väldigt bra. Jag märker inget på magen men känner att mina bröst blivit mindre och det är ju väldigt positivt! Idag är svältdag och vi lever på Nutrilett, det funkar ju faktiskt väldigt bra! Idag ska jag träffa mor för första gången sedan jul - vi har haft en liten paus som det kanske är bäst att jag inte skriver om men vår relation är något komplicerad så ni som känner mig förstår nog. Nu är pausen över så vi ska ut och handla lite, känns trevligt men nu är det dags att åka på jobbet och göra någon nytta. Ha en underbar dag och äntligen så har vintern kommit till oss, vi fick oss faktiskt en skonertur i helgen också samt att vi var till återvinningen två vändor med möbler från andra huset och lite annat skräp som vi behövde bli av med. Det är verkligen underbart att åka dit, man känner sig så nöjd och det är en fantastisk anläggning. Nu glädjs vi åt att det går mot ljusare tider så tulpaner är ett självklart inslag inomhus. Ha en underbar dag // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0