Den sista tiden.....

...som 50++ påverkar maken menligt men igår kom hans kamrater (flyers) för att uppvakta honom och de har alla fyllt 60 (utom Danne) vilket gjorde att han nu inte gruvar lika mycket utan fick positiv feedback på att det kommer att gå bra:) Jag hade bakat smörgåstårta och toscakaka som uppskattades av grabbarna! Jag har nu också allvarligt börjat göra slag i saken med mina hundplaner. Igår ringde jag Gluntens kennel som kommer att få borderterriervalpar om 3 veckor. Jag har anmält mitt intresse för en hanhund och hon skulle återkomma till mig när valparna är födda så vi vet hur många det blir! Idag är jag hundvakt hela dagen åt Gunilla Brings springerspaniel Bojan och det är så mysigt att ha hund hos sig här på kontoret. Vi tog en liten promenad på lunchen också:)

I helgen var vi i stugan och fick till en härlig skotertur med Danne och Stickan på lördagen. Ljuvligt vinterväder och vi tog oss också i kragen med en rejäl promenad. På söndagen kom Robert och Jonna ut för att pröva skotern och de blev riktigt taggade:) Nu börjar ombyggnationen av det andra huset och det kommer att bli en riktigt fin avdelning för ungdomarna att husera i när de vill vara där. Emily och Stoffe väljer t.ex. att utnyttja stugan till helgen för sitt Alla-Hjärtandags-firande <3

Jag har fortfarande ont i ryggen så idag tog jag kontakt med sjukgymnasten här bredvid som hade ett återbud i morgonbitti - tack och lov!

Maken frågade också idag om det inte är så att någon annan anmält att de tänkt komma och fira honom men jag sa; tyvärr ingen har hört av sig! Jag har ju ordnat med en liten överraskning åt honom på fredag då La Familia dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0