Stugan!

Måste också för min egen skull och kanske lite för er också redovisa ombyggnationen i det andra huset i stugan. Då Ann nu inte längre kommer att vara där har vi byggt om huset lite invändigt så att det blir en lägenhet för ungdomarna, vårt umgänge att sova över i och använda på ett vettigt sätt. Då vi ändå beslutade att det krävdes ombyggnationer av större slaget så var det lika bra att göra allt ordentligt. Det blir trägolv med golvvärme och en helt nytt badrum med tvättstuga. Det blir så otroligt bra så att man kan inte bli annat än nöjd. Nu börjar det på att bli klart men elektriker och rörmockare saknas men förhoppningsvis så tror vi på invigning till valborg och då ska också soffan som vi beställt kommit.
Jag är så nöjd med tapetvalet men björkstammarna i duschutrymmet är magiskt, det ger en 3D- känsla av att gå ut i naturen!
Nu tror jag att det börjar på att bli dags för mig att utföra lite arbete som jag är avlönad för:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0