Underbara höstdagar!

Vilket strålande väder, jag vill inte flytta hem till stan än trots att jag haft Sävar Städservice i lägenheten som gjort ett strålande jobb! Bugar fortsatt att kämpa på med soppor och smoothies men i fredags med det underbara vädret och då Per avslutat en hård förhandling så valde vi att fira med lite vin....man är ju inte sämre än att man kan ändra sig;-))
Uteplatsen med belysning på hela baksidan har tagit form och Eltjänst har gjort ett lysande jobb! 


Vi har målat lillstugan, tre varv vitt och det var en kamp mot tidernas torraste virke men glada var vi i alla fall😃
Idag tog jag också ut lilla mor på utflykt i svampskogen där vi hittade lite Karl-Johan och smörsopp men det var stunden i naturen som var höjdpunkten 🍂🍄
Avslutar inlägget med mycket kloka ord som jag hittade på Facebook - nu väntar spännande valvaka och jag avslöjar mina val: riksdagen - centern, kommunen - FI och landstinget kryssade jag Isac för moderaterna...snacka om blandning men det kändes rätt för mig denna gång 💚💖💙


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0