Trevlig helg..

...som snart är slut! Vi slutför våra projekt här ute i Norrmjöle och imorgon flyttar vi hem till stan. Nu ska vi bara komma ut och njuta på helgerna! Jag har väl berättat om mina försäljninfsfynd på blocket som resulterat i ett inköp av en underbar ullmatta som är ett glädjesprudlande konstverk! 
Älskade lilla Tuva kom också förbi med den finaste mest kreativa ljuslyktan ever ❤️ Den lilla flickan är helt enastående! 
Vi pratade också med Daniel som var på grillfest med vänner och bl.a. Baren-Håkan eller färjan-håkan som jag också pratade med och vi skickade en hälsning till honom på instagram - lite kul😊


Lite sot på näsan efter rensning av alla hängrännor:-) 

Ville bju på en video men vet inte hur jag lägger upp den så nu blir det natti natti ❤️ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0