Sommaren 2014

Den här sommaren kommer väl att gå till historien som den varmaste på över hundra år. Det har varit en fantastisk sommar vad gäller vädret och vi har i övrigt också haft det underbart trots dödsfall och begravningar. Vi bor fortfarande ute i Norrmjöle och det är underbart. Jag har inte uppdaterat bloggen för det finns egentligen inte så mycket att berätta om. Istället har jag varit flitig på Instagram där man tydligt kan se hur vår sommar har varit. Jag skall återigen försöka att skärpa mig med lite mer inlägg under hösten. Jag inleder väl med en mycket sorgsam och tråkig nyhet och det är att min kära farbror Lennart somnade in den 28 augusti - han klarade inte att knäcka cancern. Det kommer att bli begravning den 3 oktober i Stockholm och jag ska nu planera så att vi kan åka dit den helgen och samtidigt avnjuta vår julklapp från barnen på Yasiragi. Jag lägger inte ut någon bild nu utan ska försöka att fixa med det lite senare. Nu ville jag bara ge av mig ett litet livstecken denna brittsommardag:) Kram alla fina som tittar in hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0