Nyttiga veckan!

Så har vi dragit igång nyttiga veckan med smoothies och soppor - nej, vi ger aldrig upp;-) jag har dock blivit förkyld på kuppen men det kan ju bero på att jag utsatte kroppen för en chock när jag så hastigt avslutade mitt frosseri! I måndags tog vi oss också ut i skogen för lingonplockning i det sagolika höstvädret men jag fick syn på svamp, några kantareller men ett par riktigt fina exemplar av Karl-johan, så jag klev in i svampradarn men hittade tyvärr inga fler! Kommer dock att göra fler turer under veckan men idag står ridning på schemat! 

I veckan har vi hittills ätit följande:
MÅNDAG: energismoothie m spenat, avocado, banan, äppeljuice och linfrön. Proteindrink och köttfärssoppa
TISDAG: blåbärssmoothie och räksoppa
ONSDAG: fruktsmoothie, energismoothie och efter ridningen blir det potatis- och purjolökssoppa!

Jag vill poängtera att alla soppor är hemmagjorda från grunden! 



Bye bye :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0