Bildfyrverkeri!


Lite av mina blommor plus hallon som jag njuter av i vår trädgård. Jag vet ärligt inte vad som har hänt med mig i år men det måste bero på att jag klivit över 50-årsstrecket. Jag älskar att vara i trädgården och plantera blommor samt plocka bär, sylta och safta - detta är något som jag ALDRIG tidigare varit särskilt intresserad av men nu är det en helt fantastisk njutning för mig och gott blir det ju:)

 
I år blev det tyvärr bara en veckas tur med husbilen och då valde vi att åka till Piteå havsbad för det var samtidigt Nolia där i år. Vi hade siktet på att hitta ett spabad vilket vi också gjorde men vi bestämde oss för att köpa det av KG på Kakelhuset i Umeå istället. Spabadet är levererat och på torsdag kommer det äntligen en elektriker som skall installera det åt oss så förhoppningsvis kan vi få ett härligt bad på fredagkväll:)
Vi har också varit ute på lite jobb runt om i Sverige och en anhalt var Växjö där vi träffade två helt underbara systrar som vi aldrig tidigare sett men som nu känns som en del av vårt liv. Vi besöker ju allt som ofta kyrkor när vi är ute och reser för att tända ljus för de nära och kära som inte finns med oss. Jag tror aldrig att vi varken förr eller senare kommer att få tända ett ljus i en så vacker krona som fanns i Växjö domkyrka!
 
Det bästa är att förena nytta med nöje så vi passade på att åka till Kosta dels för att köpa priser till vår golftävling men också för att få lite tid att diskutera saker om jobbet och slutligen för att njuta också. Kosta Boda Art hotell är något som jag önskar att alla fick uppleva. Det är så fantastiskt vackert och jag njöt av varje sekund både i Spaet, restaurangen och vårt hotellrum:)
Avslutar med en bild på våra söta små katter Leo och Isaac. det är så fantastiskt roligt att de nu älskar att vara med varandra igen efter att ha varit ifrån varann hela vintern. De är de allra sötaste bröderna och även om jag inte är så pigg på att de fångar möss så är det ju faktiskt min uppfattning att en död mus är en bra mus:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0