17 september ❤️

Idag för 20 år sedan gifte sig allra käraste syster Stina med den bästa man och svåger som man kan tänka sig. Micke är inte bara min svåger utan även min "bror". Det var ett fantastiskt bröllop även om det var lite smolk i bägaren att vi lämnade lilla Julia hos bästa vännerna/grannarna Erik & Ulrika eftersom hon blev så sjuk på Putte & Lindas bröllop 3 månader tidigare så vågade jag/vi inte ta chansen att ta med henne❤️
Av en slump så gifte sig jag och Per faktiskt exakt samma datum om än 11 år senare så vi har samma bröllopsdag❤️ Inget riktigt firande idag utan vi kör en god middag imorgon istället. Det är ju inte så noga på 9-årsdagen;-))
Onsdagar är ju dessutom min heliga hästdag och jag fick idag njuta tillsammans med fina E-vitamin🐎

P.S. Avslutar också med att nämna att jag är på G på Blocket! I fredags sålde jag en chopper, igår DT:n och idag två fåtöljer: vinst 4500kr som kommer att gå till en fin yllematta här i stugan. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0