The Blue Lagoon <3

Om ni tänker - vad ska jag göra på Island?? så tänk om!!! Du behöver inte göra något annat än att bara åka till den blå lagunen och njuta en hel dag av detta underbara ställa. Det är välgörande för både kropp och själ, något så fantastiskt som man inte kan förstå hur det skapats och en så otrolig naturupplevelse i sig. Om du vill kan du få särskilda SPA-behandlingar också men det finns denna fantastiska lera tillgängligt i badet som ger dig en gratis ansiktsbehandling i sig.
Killarna njöt faktiskt lika mycket som jag och de blev ju dessutom bra på bild - de tvingade mig dock att lägga ut en selfie på Facebook men det misstaget gör jag inte om här;)
Efter dryga tre timmar i badet så kände man sig verkligen ren som ett nyfött barn men det var bara ett litet litet problem - mitt hår hade bytt skepnad till att kännas som håret på dockan Skrållan, det fanns ingen möjlighet att göra något åt det trots att jag försökte med allt balsam som fanns i duschen! Nåja - det fick reda upp sig när jag kommer hem!
På kvällen gick vi på en populär krog som hette SNAPS och som vi beställt bord på, jättetrevlig restaurant och mycket god mat! Tidig kväll blev det och det var väl tur eftersom vi hade hämtning kl 05.00 för att ge oss av mot flyget. Flygtiden hem var inte mer än 2:40 så det gick som en dans och vi har haft givande samtal och umgängen tillsammans så nu går advokatfirman mot nya positiva mål!
 
Teambuilding är viktigt inom alla arbetsgrupper och det är lätt att glömma bort det när man är så små som vi är men det är oerhört betydelsefullt!
 
På återseende Island!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig resa ni haft!
Ser jättefint ut och härliga bilder :-)
Och jodu Skrållans hår är inte så roligt ;-) tur det gick att fixa hihi!

2014-11-05 @ 23:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0