Stockholms-snabbis:-)

I fredags firade vi Oskar på kontoret, härlig uppslutning men det är uppenbart att det är en ny generation som kommer - kul men lite trist då vi helt plötsligt känner oss lite "gamla";-)) på lördagen åkte vi ut till stugan och höstade undan alla trädgårdsmöbler, jag & Tuva tog ett höstbad, supermysigt❤️ 

I söndags flög vi till Stockholm då vi fått biljetter till fotbollsmatchen mellan Sverige - Luchtenstein på Friends Arena av min underbara kusin Anders⚽️ Vi åkte ut till syster och fick härlig middag då Micke & Anton åkte med på fotboll, fantastisk arena men lite odramatisk match! Gav dock mig tillfälle till längre samtal med Anders! 

Maken fick agera modell framför en av sina idoler som han faktiskt kände:-) 

Friends Arena - vi kan vara stolt över vår nationalarena!

Käraste kusin Anders;-)

Såklart också en selfie!

Gräset är från Holland och vackert!

Det gjorde gott för älskade svågern Micke att få åka iväg och tänka på något annat få de bakat över Birger i en veckas tid men han somnade in på natten mot måndagen - vila i frid härliga fina Birger ❤️ Tufft för Micke som är enda barnet! Känns skönt på något sätt att vi var där hos dem i deras svåra stund! 

Åter hemma så har vi fått lite fart på jobbet och det är framförallt roligt för Oskar att han får känna på hur det är att vara advokat:-) 

Fredag - måndag så åker vi på en liten kickoff-resa till Island för breafing tillsammans, det kommer att bli jättekul och jag fick en anledning att köpa ny höstjacka! 

Det har tydligen varit ett fantastiskt norrsken ikväll som jag missat men nu laddar vi för vintern! 

KRAM och var rädda om varandra❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0