Island:-)

Som de flesta vet så har vi på advokatfirman varit på teambuilding till Island! Oskar fick välja resmål och det visade sig vara en riktig höjdare! Vi har haft fantastiska upplevelser, underbar samvaro och konstruktiva samtal - allt som mynnar ut i en härlig arbetsrelationen där vi jobbar mot samma mål och trivs:-) som vanligt är jag mentalt utslut efter en resa men det är sånt sim jag får leva med och då man vet om det så är det lättare att hantera! Jag har uppdaterat med bilder på övriga sociala medier och bjudit på en hemsk bild avmig själv bara för att vi alla skulle vara med;-) i vart fall vill jag verkligen rekommendera Island och ska lägga ut lite andra bilder här från vår helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0