Jag kan själv!!!

Ibland är jag tjurigare än själva faaaan och då får jag betala ett högt pris! Åkte in till stan på fredagen och köpte mer buskar och plantor, har blivit lite trädgårdstokig:-) väl hemma så höll Per på med sitt projekt och köpte inte alls min ide om var buskarna (tujorna) skulle vara eftersom det var för stenigt där men jag var fast besluten om att det var just där jag skulle ha dem så om inte han ville gräva så KAN JAG SJÄLV!!!:-) oj vad jag grävde med spett och spade och det blev superbra men konsekvensen av mitt agerande är att jag nu typ har ryggskott!!! Vila, värme, rörlighet och Tradolan är medicinen och jag vet att det snart går över, har varit med förr;-) glömde dock ta kort på min plantering men det kommer! Käraste svägerskan Lena och Janne kom till oss på fredagskvällen och förgyllde tillvaron med middag och dans:-) 

På lördagen var det distriktsfinalen i Livekarusellen på folkets hus så jag åkte in mitt på dagen, hämtade upp Emily som kom från Sundsvall och så käkade vi middag på eurasia med BÖRJE innan det var dags! Det var jättemycket folk och de är så fantastiskt duktiga att jag blir rörd varje gång jag ser dem, så härlig energi och så underbar spelglädje:-) de fick bäst betyg från juryn men förlorade på publikrösterna:( de blev 3:a❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0