Hälsoresan:)

Ni som följer mig tror väl att jag inte är riktigt klok och det kanske jag inte är men som jag tidigare berättat så är jag en jojo-människa eller hur jag nu ska beskriva mig. Går in i kortare projekt med full kraft - antingen på eller av:) Maken och jag bestämde oss för att vi måste ha en liten "fasta" nu innan sommaren så igår började vi med Nutrilett och kommer att hålla på fram till nästa fredag då det är Arbetsplatsfest. Vi kommer att köra flytande mat i form av Nutrilett, smoothies och lite sopp/buljong för att försöka att komma i form. Vi har således klarat av första dagen med bravur och var inte allt för hungriga i morse heller. Go go go mot nya mål!!!! Nu väntar och längtar vi in solen och värmen så att vi kan åka ut till stugan till helgen, kanske ta hem husbilen och låta katterna njuta av uteliv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0