Mig äger ingen!

Jag läste boken av Åsa Linderborg för ett antal år sedan och det var en av de bästa böckerna jag läst, tog mig hårt! Vet att filmen kommit men har inte riktigt känt att jag orkar se den men idag så tipsade Robert om den att jag kunde se den på Swefilm.com (jag tror att det var så sidan hette) och då fanns inget annat val än att se den trots att jag visste att det skulle bli jobbigt. Den kan inte leva upp till boken men jag tycker att Persbrant fångat en av de bästa karaktärer han gjort - kanske karaktären ligger honom nära;) I vart fall så är det ett tidsavtryck från min absoluta tid och det finns så mycket i filmen/boken som river upp gamla minnen, sår och kärlek hos mig att det blir smärtsamt men samtidigt så kommer en saknad upp som är så stor att hjärtat svämmar över. Ja, nu har jag gråtit så att det kommer väl att bli svårt att sminka till sig i morgonbitti;) Jag vill i alla fall meddela samtliga: Har ni inte sett den - så se den!!!!!
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0