Inneboende:)

Efter Istanbul så var ju jag givetvis helt slut i huvudet men som vanligt är det bara att bita ihop, det är inte lönt att bryta ihop:) Kämpade ihop en vecka med nytt bokföringsprogram m.m. Robert blev misshandlad i Thailand på sin födelsedag så han kom hem förra onsdagen och vi har nu fått förmånen att ha honom hos oss eftersom det är renoveringar på EHV men jag hoppas också att han bor hos oss för att han vill det:) Det är mysigt att han honom hos
oss men vi är ju vana vid att vara själv så det är klart att en 25-åring påverkar vårt liv, helt plötsligt så blir lägenheten lite liten:) men älskade gulle Robert Nyberg - om du läser detta så är det inte något som stör utan det är med största glädje som du är välkommen att bo så länge du vill! I vart fall så var det en annorlunda söndag förra helgen då Per älskar att sitta framför tv:n och se sport på tv. Nicke ringde och kom upp med underbaraste Yamennaah, fantastiskt liten tjej- underbart att få vara barnvakt! Killarna snackade och sedan kom mamma Halima och hennes lilla syster, så mysigt men min make blev helt slut - så det blev middag ute på Shanghai:) 
 
Oj, så mysigt att få rå om en liten:) Lugn vecka i övrig och då Robert fick besök av finaste Jonna så flyttade vi ut till stugan -- mysigt som bara den! 
 
Vi har ätit en fantastisk plankstek, maken njuter framför tv:n och jag framför datorn:)
 
Puss på er - life is good <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0