BFF <3

Igår slog vi till jag och min bästis:) Kajsa min vapendragare genom livet kom till stan och vi hade en intensiv afterwork på 6 timmar och ingen kan nog räkna till hur många ord som sades men allt som vi sa hade högsta väsentliga värde för oss! Det går inte med ord att beskriva vad vår vänskap betyder för mig - det är verkligen ett livselixir som jag mår så bra på att det kommer att fylla mig med energi flera veckor framöver. Idag så är det ett underbart väder så vi packade ihop oss ganska snabbt och drog till stugan för lite rekreation:) Vädret var underbart och jag har suttit ute i solen och lyssnat på Hannah och Amandas härliga podcast! Underbara kisse njöt också av att vara ute men tycker fortfarande att det är alldeles för läskigt med snön! Nu väntar skidskytte och slapp i soffan! Ledig lördag är den underbaraste dagen <3 Puss alla fina och var rädda om varandra, speciellt dina älskade vänner! 
P.S. Maken körde också vår skoter in under carporten;) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0