Måndagens reflektioner:)

Mina döttrar = Mitt liv <3
Tänker tillbaka på vår underbara semester och saknar verkligen att umgås varje dag med mina finaste i livet. Emily kom hem nu i helgen och det är så fantastiskt att vara med henne om än en liten stund (hon har ju så många kompisar som hon också måste träffa:) och jag vet inte till mig hur väl jag vill henne, gör allt jag kan för att hon ska känna sig älskad och att jag alltid finns till hands. Samma sak gäller för lillgumman Julia som jag nu varit hos och försökt att hjälpa också med det jag kan! Jag vet att de uppskattar allt jag gör men det känns som att jag aldrig kan göra nog eftersom min kärlek är gränslös och så min vilja att hjälpa dem med allt jag kan. Jag vet att jag förmodligen skämmer bort dem för mycket och sopar deras väg men det är ett brott jag gärna begår. Jag gör inte detta för att få bekräftelse själv utan för glädjen att kunna ge - det är väl dock möjligt att jag har ett dåligt samvete inom mig att jag varit otillräcklig ibland och som jag försöker att döva!
 
Nyårsbilden på mina fina tillsammans med mig och deras härliga pojkvänner <3
Nya livet:)
Efter helgens friluftsliv och oerhört god mat så är vi åter inne i en ny vecka som startade upp med 5:2 fastan. Således fastade vi igår och men startade dagen med en smoothie, Nutrilett till lunch och köttsoppa till middag - helt OK och jag passade på att baka lite havrebullar med pumpafrön, blev riktigt riktigt bra - det var underbart till frukost i morse:) Maken var tvungen att stiga upp tidigt för att åka till Lycksele så jag fick mig en skön promenad till jobbet - idag var det bara 6 grader kallt, härligt och uppfriskande. Det känns så skönt att bryta gamla dåliga vanor och komma igång med ett sunt liv. Jag har idag hittat mitt presentkort på Nefertiti som jag fick av mina härliga Hallströms-vänner och när jag tittade in på deras hemsida upptäckte jag att de har fettreducering med laser, ringde genast dit och bokade en tid för konsultation på måndag. Återkommer med besked om detta passar mig och hur det kommer att fungera, låter i alla fall oerhört spännande! Behöver verkligen lite extra hjälp på traven så att jag kommer igång. Om det passar och jag ska göra det så kommer jag också att köpa ett nytt IKSU-kort på tre månader - det är nog enda vägen för mig att komma igång med träningen!
 
Puss och Kram till Er alla fina <3
Avslutar med våra gruppbilder från Tiger Kingdom i Thailand - kan vara det häftigaste jag gjort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0