Hälsoveckor!

Om man lever gott och frossar i det mesta så måste man till slut se sanningen i vitögat;-) och min sanning stod på vågen!! Nu har vi påbörjat "fastan" och det går jättebra, vi har haft huvudvärk och jag är grymt trött på kvällen medans maken är pigg:-) vi kör både fastedryckee och detoxdryck men så blandar vi in smoothies som är lite mer mättande och det funkar bra! Har köpt mixer även hem så nu testar jag massa olika recept men här är två varianter: 

Energismoothie: spenat, banan, avokado, linfrö och färsk äppeljuice! 
Färskpressad apelsinjuice, banan, hallon, avokado och linfrö! Mums

Nu är vi i stugan och kylan har kommit samt lite snö, mysigt att vara inomhus med en brasa, god bok och yllefilt! Somnade kl 10 igårkväll så nu har jag varit vaken sedan 06.00 - har väl aldrig tidigare hänt en lördagmorgon! Nya vanor-bra vanor;-) kramis ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0