Ny vecka!

Ja så var den här innehållsrika helg över och invigningen är avklarad så idag med plusgrader och lite regn i luften ser Umeå inte lika vitt och vackert ut men det stämmer kanske överens om hur man själv känner sig efter en helg i festens tecken:) Nog vart man frusen av att stå och se invigningen och jag känner en begynnande influensa krypa in på skinnet. Hoppas att jag klarar mig men det blir nog att åka hem tidigt och kurera sig! Jag ska se om jag kan publicera bildcollagen som jag gjort av våra intryck från helgen men det mest minnesvärda för oss var i alla fall att samtala med Lars som valde att bo i en stor iskub hela helgen, vilken kille! Ha nu en alldeles sagolik vecka och så ska jag rapportera om hur det går med fettreduceringen som jag ska göra på torsdagkväll:) Innan dess har jag ju också den underbara ridningen som väntar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska verkligen bli spännande att höra om fettreduceringen! :)
Men jag tycker du är fin som du är! Gillar din blogg :) kram!

2014-02-04 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0