Fortsatta trevligheter!

I fredags firade Legare 10 år och bjöd in till mingel - jättetrevligt och så fint de ordnat, tack kompis:-) 

Vi var som vanligt kvar lite längre än vad som är nödvändigt;-)) slet lite ont på lördagen men på andra advent drog jag med maken ut på Gammlia julmarknad - oj så mycket folk det var! Vi fotade oss för framtiden i våra kläder, träffade massor av folk och köpte nybakad mjukkaka som vi gick hem och njöt av;-)




Härlig dag! Ny vecka väntar som började med pappersrensning i mitt kontor - ofattbara mängder av onödiga papper som gick till återvinningshimlen;-) 

Nu är jag uppdaterad i min cyber - dagbok och imorgon är det hästdag och avkoppling i julstressen;-) 

Kommentarer
Postat av: Kina

Tack själv vännen! Jättekul att ni hade tid och komma och vilken underbar champagne nog gav oss :)

Kram

2014-12-11 @ 15:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0