Forts julen 2014

Innan året tar slut så måste jag göra en snabb fortsättning på vår julhelg. På juldagen så kom också den efterlängtade familjen Söderberg från Värmland. Det var ju inte så länge sedan jag träffade Sara men både Jesper och Hannes var det år sedan och det var underbart att få vara med dem igen. Jag känner mig väldigt rik när jag umgås med min familj och vi har det fantastiskt mysigt tillsammans. Ungdomarna finner varandra direkt och i år var det ett stort steg för då dressade de upp sig och drog iväg på Stureplan - förutom stackars Anton som har ett år kvar innan han får vara med. De kom hem halv fem på morgonen och hade haft otroligt kul tillsammans:) Eftersom Julia jobbade på lördagen så fick hon, jag och Per sätta oss i bilen på annandagen efter den sedvanliga uppvaktningen av Hannes. Det kändes tråkigt men jag bär med mig den kärlek som vi har till varandra. Tyvärr så råkade min mor upptäcka att jag rökt en cigarett och det var verkligen inte populärt så nu är hon lite morrig på mig men det går över och med vår relation så hör det till;) Jag bifogar vår underbara selfie från juldagen - givetvis tagen med en selfiepinne (kan tyckas vara en mycket onödig pryl men det är det INTE:)) Kram och Gott slut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0